RegioJet sa odmlčal, o zákazníkov z Piešťan nejaví záujem
Warning: Illegal string offset 'alt' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 14
Warning: Illegal string offset 'caption' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 15
Warning: Illegal string offset 'sizes' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 16
Warning: Illegal string offset 'large' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 16
Napriek dobrej povesti dopravcu a progresívnemu prístupu k cestujúcim, nie je ľahké získať alebo overiť ani základné informácie. Zákazníci z piešťanského regiónu ani mesiac po spustení železničného spojenia Bratislavy a Košíc nevedia, za akých podmienok zastavia žlté vlaky v kúpeľnom meste.
Ešte v lete povedal zástupca súkromného dopravcu bývalému vedeniu piešťanskej radnice, že v Piešťanoch bude fungovať zastávka na zavolanie. Vlaky tu zastavia, ak sa nájde aspoň 15 ľudí, ktorí si kúpia cestovné lístky spoločne.
V decembri túto informáciu pre portál zpiestan.sk potvrdila aj PR manažérka spoločnosti Petra Nováková „Môžem potvrdiť, že vlakový dopravca RegioJet je pripravený kedykoľvek zastaviť na zavolanie, to znamená, že ak je počet cestujúcich minimálne 15 osôb a klienti si rezervujú svoje cestovné lístky s predstihom, RegioJet v danom meste zastaví.“
Na sociálnej sieti Facebook vznikla skupina, v ktorej sa mohli cestujúci dohodnúť na spoločnom nákupe lístkov. Jeden z jej zakladateľov Michal Veselý však dostal od pracovníčky zákazníckeho centra túto informáciu: „Vlak v Piešťanoch zastaví len pre väčšie skupiny s minimálnym počtom 25 ľudí a minimálnou jazdnou vzdialenosťou 150 km.“
Rozpor sme sa snažili uviesť na pravú mieru a 15. decembra sme poslali PR manažérke RegioJetu e-mail s otázkou, ktoré z týchto tvrdení je správne. Petra Nováková odvtedy jasnú odpoveď neposkytla, požiadala iba o trpezlivosť.
Nepodarilo sa to ani Michalovi Veselému, ktorý žiadal o stretnutie obchodného riaditeľa spoločnosti. O svojej aktivite priebežne informuje na Facebooku.
O rokovanie so zástupcami RegioJetu na túto tému požiadal primátora Miloša Tamajku na poslednom zastupiteľstve poslanec Jozef Malík, ktorý tiež chce, aby Železničná spoločnosť Slovensko prehodnotila zriadenie zastávky IC vlakov v našom meste. Odpoveď, má byť známa začiatkom februára.
DOPLNENÉ 19. januára o 12.30 h
„Vlakový dopravca RegioJet na trati Bratislava – Žilina – Košice štandardne nezastavuje v zastávke Piešťany, ale napriek tomu je pripravený kedykoľvek zastaviť svojim cestujúcim tzv. na zavolanie. Podmienky tohto zastavenia sú nasledujúce: počet cestujúcich musí byť minimálne 25 osôb a táto skupina musí cestovať najmenej na vzdialenosť 150 km. Bližšie informácie nájdu cestujúci na našom webe,“ uviedla v písomnej odpovede odoslanej po zverejnení tohto článku Petra Nováková.
Na adrese www.regiojet.sk/servis-pre-firmy-skupiny je formulár určený väčším skupinám, prostredníctvom ktorého si môžu objednať aj ďalšie služby.
Text: Martin Palkovič Foto: RegioJet