Radnica rozbehla kampaň na podporu Žihadielka
K propagácii hlasovania za detské ihrisko pre Piešťany prostredníctvom sociálnej siete pribudla aj súťaž pre tých, ktorí odovzdajú svoje hlasy kúpeľnému mestu. Môžu za to vyhrať vecné ceny.
Piešťany sa v tohtoročnom hlasovaní o detské ihriská od spoločnosti Lidl držia vo svojej kategórii na prvom mieste.
Radnica sa napriek tomu rozhodla, že hlasovanie podporí kampaňou. Jej súčasťou sú plagáty, kartičky s maľovankami a najnovšie aj súťaž o tablet, darčekové poukážky a ďalšie ceny. Od 2. februára sa do nej môže zapojiť každý.
„Podmienkou zaradenia do losovania je hlasovať a hrať Majinu hru každý deň. Po ukončení súťaže stačí poslať printscreen/fotografiu obrazovky vášho profilu na stránke www.zihadielko.sk s vašim menom a celkovým počtom hlasov pre Piešťany v tomto období na emailovú adresu sekretariat@piestany.sk s predmetom Súťaž ihrisko Žihadielko,“ informovala radnica na svojom facebookovom profile.
Informácia o tom, či Piešťany získali detské ihrisko od spoločnosti Lidl bude známa v polovici marca. Ak si kúpeľné mesto udrží prvenstvo alebo skončí na druhom mieste, nové ihrisko postavia na Ulici F. E. Scherera alebo na Vážskej ulici.
Podľa Lenky Slimákovej z kancelárie primátora bude definitívne rozhodnuté až po úspechu v hlasovaní: „Vybrané pozemky, ktoré spĺňajú kritériá majú už existujúce, zastaralé prvky, ktoré by boli odstránené, terén upravený a následne by spoločnosť Lidl postavila nové ihrisko.“
Kampaň na podporu hlasovania doteraz stála mestský úrad 740 eur. „Na súťaž mesta k Ihrisku žihadielko vyčleňujeme z vlastných prostriedkov 340 eur, ostatné ceny boli získané sponzorsky,“ uviedla Lenka Slimáková.
Za tlač plagátov a motivačných kartičiek s maľovankou pre žiakov materských škôl zaplatila samospráva 400 eur. Mesto tieto materiály poskytne každému, kto má záujem participovať na kampani.
Text: Martin Palkovič Ilustr. foto: Lidl