Byť na internete neznamená byť na očiach

Hľadať medzi miliónmi web stránok je ako hľadať povestnú ihlu v kope sena. Ak má byť biznis úspešný, musí podnikateľ pátranie po svojej firme potenciálnym zákazníkom uľahčiť.

Internetová reklama v súčasnosti trpí nedôverou verejnosti. Tvorcovia katalógu biznisreferencie.sk preto stáli pred neľahkou úlohou – vytvoriť win-win situáciu a uspokojiť všetkých zainteresovaných. Podľa ohlasov firiem, ktoré sa zapojili, svoj cieľ splnili. Klientov sa im totiž veľmi dobre darí dostať na popredné miesta aj v najpoužívanejšom prehliadači Google. Je to aj vďaka tomu, že firemným web stránkam, ktoré sú zároveň katalógovými profilmi, vdýchli emócie.

Biznisreferencie.sk stoja na dvoch pilieroch – na dôveryhodnosti a na relevantnosti informácií. Tieto aspekty sú totiž základom úspechu a spokojnosti na oboch stranách. Firma je na preplnenom internete stále videná a zákazník si ľahko hľadá cestu ku kvalitnej službe alebo produktu.

Portál biznisreferencie.sk ponúka možnosť vytvorenia vlastnej web stránky, ktorá zároveň slúži ako katalógový profil. Napĺňať a spravovať ju je jednoduché. Väčšie firmy ani drobní živnostníci na to nemusia míňať svoje personálne kapacity alebo vzácny čas.

„Sme si istí, že sme vytvorili účinný a flexibilný nástroj, ktorý vás privedie ku konečnému cieľu – zvýšeniu zisku, obratu a počtu spokojných zákazníkov,“ hovoria zakladatelia katalógu.

Cena ročnej registrácie je 129 eur s DPH a je konečná. Zahŕňa vytvorenie web stránky, katalógového profilu aj služby osobného asistenta, ktorý klientom počas celého roka pomáha s riešením prípadných problémov.

Zástupcom katalógu biznisreferencie.sk pre piešťanský región je Ján Priadka, ktorý na všetky otázky rád odpovie osobne. Môžete ho kontaktovať na telefónnom čísle 0911 115 101 alebo e-mailom: jan.priadka@bizref.sk.

Text a foto: PR