Labutie jazero v klasickej aj súčasnej forme – diváci boli nadšení
Warning: Illegal string offset 'alt' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 14
Warning: Illegal string offset 'caption' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 15
Warning: Illegal string offset 'sizes' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 16
Warning: Illegal string offset 'large' in /data/6/1/614b7d31-fe80-4236-a239-9edf38a5930e/zpiestan.sk/web/wp-content/themes/zpiestan_2.0/page-templates/ads-top_article_banner.php on line 16
Napriek tomu, že Balet Národného divadla Brno hľadisko piešťanského Domu umenia nevypredal, každý, kto na toto predstavenie prišiel, bol nadšený. Súbor pod vedením uznávaného slovenského choreografa prišiel do Piešťan s výberom svojej tvorby – diváci tlieskali klasike aj súčasnému tanečnému umeniu.
Ich symbolické prepojenie cez Labutie jazero bolo pointou celého predstavenia. Modernej verzii známeho súboja dobra a zla v choreografii Mária Radačovskécho predchádzala tá klasická. Nechýbali ani časti ďalších baletov, na ktorých sa autorsky podieľali členovia Národného divadla Brno.
Pozvanie do Piešťan považuje Mário Radačovský za nový začiatok brnenského baletu na Slovensku a dúfa aj v ďalšie pozvania. Na záver ocenil dramaturgiu celého 60. ročníka Piešťanského festivalu a poďakoval riaditeľke Domu umenia Edite Bjeloševičovej.
Foto: Martin Palkovič